Pon-Pt Galeria: 9.00-21.00 | Hipermarket: 8.00-22.00 Niedziela Galeria: 10.00-20.00 | Hipermarket: 9.00-21.00

Sobota Galeria: 9.00-21.00 | Hipermarket: 7.00-22.00

Galeria

Pon-Sob
Niedziela
  9:00-21:00
10:00-20:00

Hipermarket

Pon-Pt
Sobota
Niedziela
  8:00-22:00
7.00-22.00
9:00-21:00

W Mojej Naturze - TATUUM

King Cross Praga
King Cross Praga

MARIA SADOWSKA I JULIA PIETRUCHA AMBASADORKAMI TATUUM

TATUUM ma zaszczyt przedstawić kampanię „W Mojej Naturze” i zaproszone do współpracy wyjątkowe kobiety:
Marię Sadowską i Julię Pietruchę, które swoją pracą i stylem życia uosabiają wartości wyznawane przez TATUUM od początku istnienia marki.

Łódź, Warszawa, 23.02.2018

Marka TATUUM, jak żadna inna, rozumie naturę kobiet. Kobiecość, naturalność, wygoda, ponadczasowość i bezkompromisowa jakość to główne filary, na których opiera się historia marki. Marka dba, aby każda „kobieta TATUUM” zawsze czuła się wyjątkowo, lekko, komfortowo i swobodnie, niezależnie od okazji, niezależnie od sylwetki i niezależnie od wieku. Tak jest również i tym razem.

Wiosna i lato w TATUUM to tęsknota za koktajlami, dalekimi podróżami i minimalistyczną formą. Jest lekko i kolorowo. Wśród tkanin pojawiają się len, gotowana wełna czy bawełna, wykorzystane w odsłonach marynistycznych, etnicznych i tropikalnych – inspirowanych naturą i wpisujących się w aktualne trendy. Kolekcja obfituje również w delikatne pastele - blade błękity czy pudrowe róże, które doskonale odpowiadają zainteresowaniom i oczekiwaniom klientek i świadomych mody konsumentek. Całość uzupełniają granaty, nasycone turkusy

i koral – barwy charakterystyczne i wyróżniające TATUUM.

W tym sezonie marka TATUUM zaprosiła do współpracy dwie świadome artystki, spełnione kobiety, które żyją pasją. Muzyk i reżyserka Maria Sadowska, autorka wielokrotnie nagradzanego filmu “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”, trenerka w programie „The Voice of Poland” jest charakterna, zdecydowana i silna. Podobnie jak TATUUM, zawsze wybiera drogę pod prąd – ciekawszą, pasjonującą i złożoną, a jednocześnie dającą wiele satysfakcji. To sprawiło, że stała się idealną ambasadorką marki, jak również twarzą wyjątkowej kolekcji specjalnej Maria Sadowska x TATUUM, która obfituje w mocne kolory (dostępna w sklepach TATUUM od marca).

„Jeśli chodzi o jakość, jestem bezkompromisowa. Tak w kinie – co widać w reżyserowanych przeze mnie obrazach, jak i w modzie. Dlatego przyjęcie propozycji TATUUM i wystąpienie w kampanii, w roli ambasadorki nowej kolekcji, było dla mnie nie tylko wyróżnieniem, ale przede wszystkim naturalnym wyborem, który sprawił mi dużą przyjemność. Te same wartości leżą w mojej naturze, to coś absolutnie zgodnego ze mną, z moim wnętrzem i tym, jak chcę być postrzegana jako kobieta” – podkreśla Sadowska.

„Zdecydowałam się na współpracę z TATUUM, bo to marka, która od lat trzyma ten sam, wysoki poziom. Choć nie przywiązuję wielkiej wagi do strojenia się, ponad wszystko cenię

 

TATUUM to również kolekcja męska, tworzona według tej samej filozofii produktowej, z naturalnych tkanin i z zachowaniem najwyższej jakości wykończenia.

King Cross Praga